In ultima vreme am stat din ce in ce mai des de vorba cu oameni, antreprenori si nu numai, care fusesera sau aveau de gand sa isi programeze o sedinta foto de personal branding. Imi dau seama, astfel, ca devine si in mediul nostru un fenomen din ce in ce mai comun, din mai multe motive. Acestea variaza de la “imi doresc si eu o poza noua pentru social media” pana la strategii complexe de construire a identitatii personale si profesionale.

In urma discutiilor, am remarcat ca nu mereu experientele avute la sedintele foto au fost din cele bune. Si astfel, strangand pareri, m-am gandit sa scriu cateva sfaturi pe care sper sa le gasesti utile. Scopul ar fi sa iti scada sansele de a ramane dezamagita dupa sedinta ta foto de personal branding.

1. Incepe prin a defini cat mai bine scopul si audienta fotografiilor. Poate ca ai nevoie de fotografii pentru site-ul web al companiei unde lucrezi, si acestea trebuie sa respecte o anumita cromatica sau luminozitate. Poate ca ai nevoie de o simpla fotografie pentru profilul tau de linked-in. Poate ca ai nevoie de un set de fotografii pentru propriul tau site, si atunci e crucial sa iti reflecte cat mai bine stilul, personalitatea si sa vorbeasca publicului tau tinta: sa inspire putere si autoritate sau, din contra, sa inspire caldura si conexiune. Si lista poate continua.

2. Pasul urmator ar fi sa discuti toate cele de mai sus cu fotograful ales de tine, intr-o intalnire separata si anterioara sedintei. Pe baza lor vor fi gandite ulterior lumina, decorurile si tinutele. Toate pachetele mele de personal branding includ intotdeauna o consultatie fix cu acest scop. In felul acesta ma asigur ca sesiunea este cat mai bine customizata pe nevoile tale, astfel incat sa ai parte de o experienta misto si de niste imagini deosebite cu tine.

3. Nu neaparat in ordine, dar foarte important: inainte sa decizi, studiaza stilul fotografului ales. Poate ca ti-a fost recomandat pentru experienta, si e perfect sa mergi la cineva in care sa ai deja incredere. Totusi, uita-te inainte pe paginile sale de social media si asigura-te ca ceea ce vezi este in linie cu ceea ce ti-ai dori tu de la sedinta foto de personal branding. Este posibil ca un fotograf nu sa poata – sau sa nu vrea – sa realizeze portrete diferite stilului cu care se promoveaza. Sfatul meu ar fi sa intrebi inainte; ajuta si exemplele concrete de imagini. Astfel creste probabilitatea sa aveti o comunicare deschisa si sa porniti cu dreptul in colaborare.

4. Spuneam si mai sus de consultatie. Chiar daca nu este inclusa in oferta fotografului ales, tot cred ca e bine sa aveti macar o comunicare telefonica, daca nu fata in fata, inaintea sedintei foto. Comunicarea scrisa ramane esentiala pentru detaliile importante, in mod cert. In acelasi timp, comunicarea telefonica sau fata in fata mi se pare in aceeasi masura esentiala pentru a descoperi nivelul de compatibilitate si usurinta in comunicare. Pentru ca e foarte important sa te simti in largul tau si vazuta cu adevarat in cadrul sedintei foto.

Tu ai avut parte pana acum de vreo sedinta foto de personal branding? Si daca da, care a fost experienta ta?

Pachetele mele foto de personal branding incep de la 190 EUR. Contacteaza-ma pentru mai multe detalii sau pentru o programare. Sau, daca nu esti convinsa inca, ma poti urmari pe paginile mele de social media, pentru a fi la curent cu tot ceea ce postez nou.

Facebook: https://www.facebook.com/magda.constantin.photography
Instagram: https://www.instagram.com/magdaconstantinphoto/

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Te rugăm să citești politica de confidențialitate și cookies, iar dacă ești de acord și accepți să primești comunicări pe e-mail de la Magda Constantin, inclusiv comunicări comerciale, te rugăm bifează mai jos: